Blötmyren var torrare än sist.

2012-05-30 @ 23:08:24

Det som förra gången mer liknade en sjö i Sörskog var idag fina och sugande myrar. Fötterna klarade sig bra denna gång och var varken isklumpar eller prydda av blodblåsor efter passet. Ett jättebra pass med halvhårt och intensivt tempo i dryga timmen. Hjärtat fick slå hårt och lagom fort utan att benen blev stumma och blytunga. Kul att Rydan gjorde oss sällskap i myren idag också.

På eftermiddagen fick eagleskidorna göra premiär igen. Härligt med lite lättare rull för benen.

Snart är lägret slut igen för denna gång. Tre pass kvar med detta härliga gäng. På lördag åker jag hem mot färnäs och familjen en sväng för att smida lite planer och förbereda inför helgen därpå. Som jag längtar!
IFK Mora skidor har dessutom upptaktsläger i helgen, men på grund av tuffa dagar här i Falun blir nog mitt deltagande där sparsamt. Gemensam middag på lördag med klubbkompisar och ledare ser jag åtminstone fram emot!

Avslutar dagens inlägg med en grattiskram till världens finaste och bästa mamma. Du är underbar! Grattis på födelsedagen.


Kommentarer

Postat av: birgitta söderlund

Tack för grattis hälsningen-vi alla längtar till att träffa dig i helgen.Kram mamsen

2012-05-31 @ 16:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback