Hemmahelg och vila.

2012-06-03 @ 18:15:11

2 vilodagar. Två lugna dagar utan träning där kroppen och knoppen har fått återhämta sig efter lägerveckan i Falun. Skönt givetvis, även om det rastlösa inom mig börjar göra sig påmint. Jag längtar efter att dra på mig träningskläderna imorgon igen och jag längtar efter att få bli lite svettig&trött igen.

Detta ser jag som någonting positivt & utvecklande för mig. Att låta kroppen vila en dag extra mellan de tuffare perioderna fyllda av träning tror jag är bra. Det skapar ett sug efter träningen igen och gör att musklerna får återhämta sig innan det är dax att ladda på med ny träning.

Igårkväll var jag på middag med klubbkompisarna i IFK Mora SK. En avslutnings/upptaktsmiddag av förra säsongen samt den kommande. God mat och trevlig stämning på Bäcka Herrgård vilket var väldigt roligt.

Kommande vecka är fullspäckad. Förutom en hel del träning ska jag uträtta mycket praktiska saker. Sista skoluppgiften ska in och imorgon påbörjar jag mitt stora samarbete med JALE & DHL på riktigt. Tjejträning i Mellsta står på programmet vilket känns väldigt spännande och inspirerande!
På torsdag kommer jag dessutom att vara med och prata och visa upp mig på
DHL när de har öppet hus i Borlänge.

Ikväll ska Anton och jag prova min el-grill för första gången. Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback