Älskade vän.

2012-06-20 @ 23:35:20

Ända sedan jag föddes, den 9maj 1987, har du funnits och varit en stor del av mitt liv. Två dagar äldre och grannar sedan barnsben. Klasskompisar från förskolan till nian och allra bästa vänner, i ur och skur.
Trots att våra intressen varit ganska olika och skiljt sig åt har vi alltid passat ihop och trivts i varandras sällskap. En trygghet och en känsla av lugn. Utan att höras varje dag, varje vecka eller ibland inte på en månad, så har vi alltid varandra. Tillit och sann vänskap.

Idag har en av världens finaste änglar fått sin första bebis. Hugo har kommit till världen och min älskade vän Sara och hennes Joachim har blivit föräldrar. Jag är så lycklig och jag är tvärsäker på att Hugo har fått världens bästa mamma!
Lika säker som att Sara är en vän för livet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback