Stjärnglans & vita trikåer

2012-01-17 @ 14:44:03

Idrottsgalan igårkväll. Wow! En dröm dom gick i uppfyllelse. Sedan jag varit liten har jag alltid önskat att få klä upp mig, ta på mig långklänningen och finskorna och gå på gala. En gala som kommer som en bonus för fina idrottsprestationer och som bara speciellt inbjudna får en inbjudan till. Igår fick jag äntligen känna mig så där speciell och jag fick njuta av bonusen med mitt fina idrottsliv.

Trots att galan igår var otrolig känner jag samtidigt att träningskläder och löparskor eller pjäxor passar mig bättre än galaklänning och högklackat. Jag känner mig inte helt bekväm i dessa finkläder och förmågan att gå i high-heels har definitivt utvecklingspotential. Samtidigt tror jag att det är bra att svettiga underställ och illaluktande träningsskor passar mig bättre. Annars hade jag antagligen inte fått uppleva det magiska igår. Inte fått njuta av min bonus.

I helgen, eller närmare bestämt på fredag och lördag drar jag på mig de vita, tighta trikåerna igen och åker skandinavisk cup. Nes i Norge ska vi till och jag får återigen chansen att åka för det svenska laget. Kul! Ännu roligare att fyra av fem damer i truppen är Falu-bor och mina bästa träningskamrater. Det är häftigt!

Påväg hem. Tåget är i tid hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback