Vardag.

2012-04-24 @ 13:43:41

Även om dagarna fortsätter rulla på går tankarna tillbaka då och då, med jämna mellanrum till förra torsdagen. Det är orättvist. En stark, glad, lättsam, sprallig, lycklig och framtidslysten kille försvann ifrån oss. Lågan släcktes alldeles för fort. Ofattbart. Tankarna går till Fiddes familj, till hans kära syster och till hans vänner. Det är orättvist.

I Falun skiner solen idag, för första gången på länge känns det som. De mörka molnen börjar skingra sig och det blir ljusare ute. Förhoppningsvis är våren påväg med stormsteg nu. Jag är ärligt talat väldigt trött på mörker, snö och ruskväder. Jag vill ha värme, sol och vår, nu!! Den lättsamma våren där man inte behöver bylsa på sig massa kläder, kunna springa på barmark i skogen, kunna grilla utomhus och tillbringa kvällarna ute i värmen. Det längtar jag till.

Imorgon åker jag och Anton till Mora en sväng. Mina slitna toppar ska klippas och storebrors födelsedag ska firas i efterskott. Jag längtar hem, efter mamma&pappa, efter storebror och Towe och inte minst efter min älskade hund! Det känns som en evighet sedan jag såg Douglas. Imorgon!!

Ta hand om Er därute & njut av vardagen. Det har jag börjat göra..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback