Romme - släng dig i väggen!

2011-10-04 @ 13:19:46
Vilken backe. Det är makalöst. Lång, brant och perfekt för skidgångsintervaller. Att slippa gå så mycket neråt emellan intervallerna, köra lång effektiv tid och ändå inte komma till toppen, det är underbart!
Upp på 2300m.öh idag igen och fantastiska vyer.
Det är sant - jag trivs ännu bättre idag! Vart ska detta sluta!?
Jag tror jag är skapad för att bo i Alperna - jag får en sån "good-feeling" inom mig så det är inte sant.


Jag och grabbarna uppe på 2300m.öh efter intervallerna.


Så här glad blir man när man är färdig med passet.


Vackra alperna!!

Kommentarer

Postat av: Mamma.

Från Tierps slätten till alplandet.Var det Gillberga backen som gav Dig förmågan att tåla hög höjd!!!

Kramar

2011-10-04 @ 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback