Stakning i grådiset. Var är kylan & snön?

2011-11-05 @ 13:07:25

Att träna i T-shirt och en långärmad tunn tröja och sommartights i början av november är INTE okej! Det är äckligt varmt ute om man är skidåkare ich längtar efter kyla och snö. Att det inte är snö i Dalarna, Falun och Mora, det kan jag ta. Men att det inte finns snö ens i norr eller i fjällen är.. Fruktansvärt!

Lika för alla visserligen, men nu börjar det närma sig på allvar. Hur blir det nästa helg och vad händer med premiären i Sverige och världscupen? Stora frågetecken som dessvärre bara kan slätas över och besvaras med just "det är lika för alla" och "bara att gilla läget".

Ett fint styrke- och stakpass med Lina och Emma på förmiddagen. Nu är lägenheten skrubbad och jag sitter och slötittar på reprisen av idol. Njuter av att ha ledigt och inte behöva plugga i helgen, på tisdag börjar det igen.

Ikväll ska jag och Lina äta murkelsoppa och bröd innan vi ska gå till kyrkogården och titta på alla vackra ljus. De son tänds den här helgen till minnet av våra nära och kära som tyvärr lämnat oss. Mina tankar går främst till mina fina mor- och farföräldrar som inte finns kvar hos mig längre. Mormor,morfar och farfar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback