Sista lägret.

2011-11-20 @ 22:50:56

Årets sista läger med Team 2015 väntar de närmaste fyra dagarna. Ett läger med två race, en skatesprint och ett klassiskt distanslopp ska blandas med lugnare pass med teknik- och skivana.

Det ryktas om skapligt fina förhållanden här i bruksvallarna nu även om natursnön lyser med sin frånvaro. 7km ska finnas och det duger ju gott i detta ovintriga Sverige där alla skidintresserade snöfantaster gråter.

Det har varit en fin helg hemma hos mamma och pappa i färnäs. Lugnt och skönt och bortskämd har jag blivit med god mat! Imorse bakade mamma pepparkakor och det luktade jul i hela huset. Julstämningen får enligt mig gärna vänta ett tag, och det känns mycket märkligt att det är första advent om en vecka. Var är snön!?!? Pepparkaksbak och spöregn utanför fönstret går inte riktigt hand i hand.

Det blir härligt med en lägervecka. Slippa tänka så mycket och mest bara vara. Träna, äta och sova kommer att prägla dagarna som kommer. Jag har endel plugg att göra också, men det underlättar att man har allt annat serverat!

Bruksvallarna, jag trivs här!!


Kommentarer

Postat av: IFK Mora SK

Hur ser det ut i Bruks?



Lägg gärna in nån skön statusuppdatering på IFK Mora SK ELIT facebook;)

2011-11-21 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback