JALE & DHL - Nya samarbetspartners

2011-11-30 @ 21:02:31
Inför säsongens första Sverigecup kan jag stolt presentera mina nya samarbetspartners kommande säsong, och förhoppningsvis på ännu längre sikt. Tanken är ett ömsesidigt arbete där både JALE & jag ska få ett stort utbyte av varandra. Till grund för detta samarbete ligger givetvis min elitidrottssatsning, men även min utbildning inom idrott och hälsa.

Så här presenterar sig JALE på sin egen hemsida. www.jale.se

JALE AB
är Dalarnas största åkeri med verksamhet i Mora och Borlänge.
Antalet anställda är ca 110st och vi har 135 fordonsenheter.
Vår huvudverksamhet är godstransporter. DHL är vår största uppdragsgivare medan Carlsberg och Tibnor är några av våra andra större uppdragsgivare. 
Jale AB skräddarsyr transporter och logistikuppdrag efter dina önskemål.


Bilden är hämtad från JALEs hemsida.

Jag tror att det här samarbetet kommer att bli både utmanande och spännande för mig, både i min utveckling som idrottare, men även inom området hälsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback