Premiär-intervaller

2011-05-06 @ 09:20:37
Första intervallpasset på rullskidor är avklarat. Tidigt, före tuppen tror jag, var jag och Lina ute på rullen och körde i Högbo-backen. Ovant för benen och lite halv-stappligt, men ändå helt okej känsla i kroppen.
Nästa vecka väntar max-tester i Östersund så därför gäller det att försöka få lite vana att diagonala i högre tempo utan att tappa balansen.
Det är jobbigt att gå upp tidigt på morgonen, det svider i ögonen när klockan ringer före halv sju, men oj så skönt det är att träningen är avklarad när klockan inte är mer än halv nio. Hela dagen är ju kvar!

Lina och jag har alltid så här kul när vi tränar och tävlar..


Jag lämnade dessutom in min uppgift till kursen i fysisk aktivitet och hälsa igår, så idag är jag LEDIG! Vad ska jag då hitta på? Det enda som är inplanerat är en god grillbuffé av världsklass på Vildgåsen. Gott! Hoppas det erbjuds revbensspjäll, det vore min dröm!


Vad ska du göra idag? Ät lunch på någon av cateringcompaniets restauranger och unna dig lite fredagslyx vettja. Både på högskolan och vid gruvan serveras grillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback