Trötthet.

2011-03-11 @ 19:39:50

Det är inte alltid upp. Ibland är det ner. Det går upp och det går ner.
Mestadels den här säsongen har allt bara varit upp. Upp, upp, upp och upp. Grymt!!!

Idag är jag däremot trött. Passet vid pumpen med fem skidO-slingor tröttade ut mig. Jag hade inte mycket energi till övers när jag kom hem vid 6tiden. Men efter en varm dusch, god mat och lite kaffe på det är jag tillbaka igen. De sömniga ögonen och tunga ögonlocken finns dock kvar. Dom duschade jag inte bort. Blir en tidig kväll för fröken Söderlund.

Åt en fantastiskt god lunch idag, som vanligt serverad av cateringcompaniet och vildgåsen. Det är suveränt och om jag tänker efter är jag faktiskt rätt bortskämd som får käka smarrig lunchbuffé VARJE dag. Det är ovärdeligt hur mycket det betyder för mig. Det underlättar enormt mycket när man tränar och pluggar att slippa laga lunch. TACK!!!
(www.cateringcompaniet.se)


Förhoppningsvis är mitt nya, fräscha kartställ klart till VM. Bakgrunden på plattan är åtminstone klar och nu ska det bara monteras med spännen och band. Det blir snyggt!



Jag hade verkligen hoppats på att få göra något jag VERKLIGEN drömt om hela mitt skidliv, och nära var det. Men, jag tar nya tag, jag biter ihop och hoppas "nästa år...."

Soffan därborta i andra sidan rummet ser hemskt skön ut. Jag måste nog prova den nu tror jag.


Kommentarer

Postat av: Majsan

Jag tycker att det är väldigt konstigt att du inte får åka, men ge inte upp. Snart är det din tur:)

2011-03-12 @ 11:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback