Krasslig dag med några ljuspunkter

2011-03-31 @ 18:18:19

VM-veckan var påfrestande och tuff. Både fysiskt och mentalt. Att vädret inte var det bästa har nog också påverkat. Jag har blivit krasslig och lite småsjuk. Ingen fara tror jag, utan mest snorig och tung i huvudet. Om jag håller mig i skinnet nu och kan vila och inte starta igång för tidigt tror jag att det snart ska vara bra igen. Kanske är det kroppen som talar om att det behövs lite vila nu. Jag har dessutom inte varit förkyld sedan början av september. Jag har alltså fått vara sjukdomsfri hela skidsäsongen hittills!! Tråkigt bara att förkylningen kom två veckor för tidigt.. Men, det här kanske bara gör gott för mina muskler, lite vila.

Dagen har ändå haft några ljuspunkter. Stadsbesök där jag hittade nya örhängen, ett par shorts och en tunn vit tunika till sommaren. Hittade även skorna här nedan, men dom har jag inte köpt än. Tycker ni att jag ska köpa dom?

Lunchen på Vildgåsen var som vanligt av toppkvalitet! Kan verkligen rekommendera Restaurang Vildgåsen eller cateringcompaniets restaurang vid Falu Gruva.
http://www.cateringcompaniet.se


Dagens katjiiiiiing bjöd pappas telefonsamtal på nu i eftermiddag. Skatteåterbäringen!
Tummen upp för den.

Nu ska jag lägga mig i soffan, dricka en kopp te och tycka synd om mig själv som är sjuk.. eller näe, det ska jag inte. Jag ska njuta av allt bra som den här säsongen givit mig och vara tacksam för att jag fått vara frisk hittills!
Det är bara att gilla läget.


Jag vann EM-guld i långdistans


Jag vann VM-guld i långdistans, silver i sprint och silver i sprint-stafett


Jag kom tvåa på skejtvasan


Jag var kranskulla på det Kinesiska vasaloppet


Jag kom fyra på sprinten i Birds Nest i Beijing


Jag fick åka skandinavisk cup med flera top 10 placeringar under säsongen

Nu ska jag bli frisk tills nästa helg. Jag vill åka 3milen i Bruksvallarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback