Trött men så nöjd!

2011-06-23 @ 18:28:50

Kroppen känns ganska fräsch, men tröttheten sitter i huvudet. Att det varit en urladdning under Torsby-veckan är givet. Många skidpass i tunneln, kyla blandat med värme, löpning blandat med rullskidor, intervaller och distans och tester på det i alla dess former har tagit ut sin rätt. Jag är trött, mest sömnig.

Men vilken vecka, jag är så nöjd! Så nöjd med mig själv, med mina prestationer, med min träning och också med de andra tjejerna! Vi har haft det så bra tillsammans och peppat, sporrat och inspirerat varandra. I tunneln på skidor, i valbergsterrängen i löparskor och uppför Tosseberg på rullskidor. Allt har varit ett långt glädjerus blandat med svett och flås. Det är det här som är livet - det är jag säker på!!

Imorgon springer jag Orsakajt´n. Flås & svett - igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback