Phu. Bara en vecka kvar nu..

2011-06-01 @ 19:24:58
En tenta, en inlämning av rapport och en redovisning. Den 1a juni 2011 är klar! SKÖNT säger jag.
Tentan imorse gick bra. Varken jättebra eller dåligt, helt enkelt lagom bra. Svarade på allt med vissa inslag av fantasi. Vill inte titta i boken nu efteråt om jag svarat rätt eller åt pipan fel. Det visar sig. Den är gjord och nu håller jag tummarna för att jag slipper skriva om den.

Redovisningen och inlämningen på mitt arbete i idrottsmedicin är också klart och förhoppningsvis behöver jag inte komplettera något där heller. Isf har jag bara en grej kvar. ALA-uppgiften ska lämnas in på måndag(JA, på nationaldagen och röd dag, knäppt) och redovisas onsdag. Sedan är det LOOOV och sommar!

Det ska bli skönt att inte ha något hängande över sig som borde göras. Att studera på högskolan är suveränt. Du kan planera, lägga upp och strukturera dina studier som du vill. Nackdelen är att man ALDRIG är ledig. Det finns alltid något du kan göra, förutom mellan två kurser eller så. Det ska därför bli skönt att inte ha någonting att göra. Bara ha sommarlov. Träna. Vila&ladda energi för massa skoj som händer under sommaren.

Många läger ska det bli. Mycket träning, både med klubben och laget. Därimellan ska jag jobba på MAXI i Falun(mitt nya jobb från och med 13juni) och bara vara. 5dagars ska jag springa, och i början och under vecka 33 har jag semester. En roadtrip med bästa Annika och förhoppningsvis Linda är inplanerad med start i Stockholm på onsdagen och avslutning i Karlstad med utmaningen och SM i multisport lördag-söndag. Det ser jag fram emot!!

nu ska jag skriva på ALA:n och försöka bli klar med vårterminen 2011.


Trist är ju att sommarlov betyder ingen lunch på vildgåsen eller octaven i sommar..
Får se till att njuta av sista veckans goda mat och sedan se fram emot hösten.
Tack Cateringcompaniet för Er service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback