En dag off.

2011-07-22 @ 23:13:48
Några tuffa dagar med träning har avverkats och avslutades idag med ett långpass i fint sällskap av Maria( www.mariarydqvist.se ) och Eva. Daniel och Lisa var också med på delar av det minst sagt genomblöta passet.
Efter en god grill-lunch med rabarberpaj och grädde till efterrätt var jag nöjd och belåten.

Imorgon glömmer jag träningskläder, skidåkning och pulsslag och gör något annat. Lång och mysig frukost med familjen inleder dagen som annars mest ska bestå av... ingenting!

Lite fix och trix med packning lär det bli. På kvällen rullar jag och min blå Peugeot mot Mohed och O-ringen vecka. Fem etapper i D21elit. (jag talar inte om hur många gånger jag har haft en karta i handen sedan tiomila..)

Jag och Emma efter Blodomloppet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback