Bra sponsor.

2011-07-04 @ 21:41:36
Först: Cateringcompaniet är en dröm-sponsor för mig. Att kunna äta fri lunch året runt är så värdefullt.
Jag trodde inte att sommarlunchen ingick utan att den sommarbuffé som erbjuds på Geworchnergården vid gruvan var för lyxig och dyr för att ingå i lunchkortet. Men, så var det inte. Att få äta lax, kyckling, färskpotatis, massor av god sallad bland annat med räkor och valnötter till lunch efter ett långt träninspass är vardagslyx!!

TACK Cateringcompaniet, ni är GULD!


Senare: Jag har världens bästa familj som stöttar mig och reser mig när jag börjar falla. Utan er låg jag ner för länge sen. TACK mamma, pappa & Peter, bara för att ni är ni och är som ni är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback