Intervaller & en hälsning.

2011-12-08 @ 09:10:46

Idag står intervaller på schemat i Davos. Trösklar ska blandas med lite högre tempo och fart för att prova "vart gränsen går". Spännande och intressant att se hur kroppen kommer att reagera på höghöjden i fart.

Idag vill jag skicka en hälsning på bloggen. En hälsning till en person som har betytt och fortfarande betyder massor för mig trots att han inte längre finns nere på jorden. Men i himlen och i mitt hjärta finns du morfar. Idag skulle du ha fyllt 92år. Tänk om du hade fått leva nu och dela mon glädje och lycka över att få vara här. Du hade varit stolt som en tupp och du hade gått med näsan i vädret bland de andra gamlingarna. Jag är säker på att du är stolt där du är, och att du har näsan i vädret uppe i "kaffe- och mazarinhimlen".

Jag älskar dig morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback