Bruksvallarna.

2011-04-07 @ 16:22:25
Det är nu snart 5 månader sedan jag åkte säsongspremiär i Bruksvallarna. På lördag står jag på startlinjen där igen för att avsluta säsongen. Hoppas givetvis på ett lika positivt lopp då som vid premiären. Säsongen har hittills varit fantastisk på alla sätt och det vore så skönt att få avsluta med något fantastiskt också.

Idag har jag haft en härlig hemmadag med plugg&allmänt fix. Städat bilen och tvättat lite. Cyklade ner på stan i stormen också vilket var en pers där jag trodde cykeln skulle blåsa bort med mig på flera gånger. Hittade ett par jeans-shorts till sommarens förhoppningsvis lite brunare ben..

Nu drar jag till fjällen!


Premiären i Bruksvallarna i november 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback