Hejdå för ett tag..

2012-08-03 @ 12:57:16

Sitter på tåget mot Uppsala och Annika. En avskedsfest för Anders flickvän Kayleigh och ett hejdå till min fina vän Annika för ett halvår. Kommer sakna den tjejen i Sverige alltså. Imorse klev jag upp tidigt för ett tänkt A2-pass på rullskidorna. Insåg dock ganska fort att det inte skulle bli någon träning för mig idag. Smärtorna i ryggen som kom igår är inte bättre och nu tar jag mitt förnuft till fånga och vilar. Låter det få en chans att läka tills på måndag då nästa läger drar igång med landslaget. Det är sjukt tråkigt att ställa in planerade träningspass men ibland måste kroppen få bossa över viljan och knoppen. Ser fram emot ett härligt dygn i Uppsala med fina vänner istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback