WSP-loppet och EM-arbete

2012-05-15 @ 21:26:51
Idag har WSP-loppet med Lundblad och Larsson i spets gått av stapeln i Falun. Ett löplopp, 4.7km långt, mestadels platt, men ändå jobbigt för både flås och ben. Utan att ha sprungit ett enda intervallpass i år gick det över förväntan. Benen kändes relativt lätta och jag kunde trycka på rätt bra tycker jag. Jättekul att tävla igen och ett lagom stort arrangemang som ska ha stort cred och tack! Finfint att segrarna fick presentkort i pris, det uppskattas.
Imorgon går kvalet på sprint-EM alldeles utanför Kaserngården och vi har VIP-platser på gräddhyllan. Hoppas på solsken och spännande kvaltävlingar. Inte varje dag ett mästerskap arrangeras i trädgården.
Eftermiddagen ska spenderas med styrketester av olika slag på ClassGym i Mora hos svägerskan Towe. Kroppen ska ses över och nu jäklar ska jag bli stark och utvecklas under sommaren!
Ett eftermiddagsmöte med en av mina stora sponsorer JALE ska också hinnas med innan jag måste återgå till plugget som hänger över mig. Det tar emot lite just nu, men jag kommer nog att klara mig igenom detta också.
Torsdag&fredag väntar EM-arbete i Skattungbyn för klubben och på lördag kör jag själv OL-race här i Falun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback