Fjällen-nu kommer jag upp till Er!

2012-09-05 @ 13:25:00

Dax för läger igen med det härliga Team 2015-laget. Denna gång i sällskap av både juniorlandslaget och militärlandslaget. Ett stort gäng med andra ord och med fjällen som destination, närmare bestämt Vålådalen, känns det på förhand som att detta kan bli en fin och givande vecka. Löpning ska varvas med rullskidåkning och imorgon eftermiddag bränner vi av en sprint på Eagleskidorna.

Sedan jag skrev sist har jag börjat skolan igen. Idrottsvetenskaplig metodik står på schemat och tyvärr känns kursen inte jättespännande i min värld. Men, det ska läsas och det är bara att göra det bästa av situationen.

Flyttpackningen är dessutom i full gång och trots att det är nästan en månad kvar till utflyttning är det inte mycket kvar att packa. Jag längtar så mycket till den första oktober och tills jag blir sambo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback