Solen skiner på oss igen.

2012-05-29 @ 19:06:30

Falun bjuder just nu på ett perfekt träningsväder. Lagom varmt, solsken och något svala vindar.
Två fina pass idag med. Gårdagens sprintrace på eftermiddagen har givit en skön träningsvärk och jag har definitivt blivit påmind om att jag har ett par ljumskar igen..

Mitt knä spökar lite fortfarande och jag vågade inte chansa med ett långt löppass idag igen på förmiddagen utan valde att spara mig lite inför det som kommer framåt.

Imorgon väntar blötmyrarna i Sörskog på oss igen och förhoppningsvis är det en markant skillnad i temperatur mot sist vi var där. Imorgon kanske jag kommer hem med ett par blöta fötter och inte ett par isklumpar..

Jag gillar lägerlivet i hemmamiljön! Falun är en fantastisk lägerort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback