Semestern är över

2012-05-07 @ 21:23:44

Tåget rullar mot Falun efter ett fantastiskt läget i Riksgränsen med teamet. En lägerort som blev över mina förväntningar trots det lite halvtrista vädret. Dagen med solsken och blå himmel, skidpasset på den glaciärliknande toppen av riksgränsen där tankarna tog mig till alperna, har etsat sig fast. Jag ler när jag tänker på det. Det var magiskt! En eftermiddag med livskvalité!

Team 2015 är peppande och inspirerande på alla sätt. Ett härligt gäng med många fina människor. Lägerlivet i sommar och höst lär inte bli tråkigt, även om vi oturligt och ledsamt nog tappat några medlemmar som jag gärna haft med i laget!

Nu återvänder jag, med många skidmil i benen, tillbaka till vardagen och tillbaka till skolan. Hälsa och beteendeprocesser heter kursen och vad den innebär har jag dessvärre inte hunnit sätta mig in i speciellt mycket. Men, den dagen den sorgen. En sak i taget och fokus här och nu.
Idag reser jag hem från ett fantastiskt läger-imorgon fokuserar jag på skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback