Rullar fram

2012-05-24 @ 08:10:26

Tar en rullskidtur med tjejerna i solskenet och hoppas att mitt knä känns bättre idag. Det blev inget tjejrus igår tyvärr. Tråkigt och synd för det var något jag sett fram emot. Att få köra skiten ur kroppen och springa fort. Men, hälsan först och igår hade det inte funnits möjlighet att pressa kroppen ändå.

Jag vill istället tacka Runns kajaksällskap för turen på sjön igår. Lärorikt och spännande! Kajakpaddlingen kommer definitivt att bli ett komplement i min träning framöver och jag ska bannemej lära mig att paddla bra med en vingpaddel en vacker dag! Tack Ulf Backeus och resten av gänget.

Vill också tacka IFK Mora alliansen för hedersomnämnandet "årets idrottsprestation" 2011! Det värmer och inspirerar för min fortsatta satsning.

Nu är det dax, ut och rulla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback