Home sweet föräldrahem.

2012-05-16 @ 22:19:13

Hemma i färnäs hos mamma&pappa igen. Efter premiärturen på rullskidor med Anton imorse, och lite hejarop på EM-kvalet i sprintorientering, rullade tebben och jag mot Mora.

Har idag fått mitt första riktigt personliga styrkeprogram och kommer att prova en ny variant nu under sommaren. Vill försöka utveckla min styrka i överkroppen och med hjälp av Towe har jag nu fått ett program som kommer att vidareutvecklas eftersom under sommaren. Spännande med nya idéer och tankar och jag ser fram emot att plåga kroppen lite i gymmet framöver.

Jag hade även ett bra och givande möte med min stora sponsor JALE på eftermiddagen och har även där börjat spåna på nya idéer och tankar i mitt arbete med dem.

Mycket nytt på gång och det gläder mig. Jag vill lära mig mer samtidigt som jag utvecklas eftersom. Små men viktiga steg. Ett steg i taget.

Jag längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback