Sista rycket

2012-03-19 @ 14:45:20
Två tävlingshelger återstår och inte vilka två tävlingshelger som helst. Avslutning i Team Sportia Cup och SM 30km klassiskt och stafett. Två roliga tävlingshelger som jag med stor glädje ser fram emot. Det ryktas om att IFK Mora kommer att ha en supporterbuss till SM-tävlingarna på Långberget och det kommer förhoppningsvis att bli ett gäng glada påhejare längs spåren i Värmland.

På morgonen genomförde jag och LK, tillsammans med Nilsson och Sandgren, ett riktigt bra intervallpass på Lugnet. Mitt fäste var lite sådär i de sockriga och isiga spåren, men både muskler och hjärta fick arbeta hårt och jag blev riktigt trött!

Nu ska jag handla lite friluftsmat inför morgondagens lunch utomhus med klassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback