Kryssar mot skandinavisk cup igen.

2012-02-06 @ 12:39:10

Jag sitter just nu på tåget mot Stockholm. I eftermiddag tar det svenska laget färjan över till Lettland&Estland för säsongens sista deltävlingar i skandinaviska cupen. Fyra tävlingar i olika distanser och stilar väntar där jag, som ni som känner mig säkert förstår, mest ser fram emot fristilsloppet. Förhoppningsvis en masstart i skate som går på torsdag.

Veckan efter SM har varit bra. Jag har haft endel skola att ta igen, men har ändå hunnit med att träna lagom, åka hem till mamma&pappa i färnäs och träffat dem jag tycker allra mest om. Igårkväll var det semmelbakning hemma hos Lisa&Bente som sedan Emelie, Jennie, Emma, Lina och Hanna kom och smakade på. En trevlig tjejkväll med spel och skratt.

Vi blir borta en vecka och återvänder till Sverige igen nästa måndag. Förhoppningsvis finns det nät på ställena där vi bor så jag kan uppdatera bloggen och berätta hur jag har det. Det blir jätteroligt att åka ut på internationella tävlingar igen och tävla i den vita dräkten. Kroppen&knoppen är laddade och nu vill jag bara sätta igång!!


Kommentarer

Postat av: @anders_36

Full gas heeeela veckan :-) Ha det bäst.

2012-02-07 @ 09:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback