Inspiration och energigivare!

2012-02-21 @ 18:57:43

Först ett stort GRATTIS till mina fina vänner Emma & Jennie som tagit silver och guld vid dagens sprint i U23 VM i Turkiet. Riktigt roligt och inspirerande att se mina vänner och träningskamrater lyckas och jag glädjs med dem. Under lunchen idag uppdaterade jag twitter om och om och om igen, nästan till bristningsgränsen, för att se hur det gick under tävlingarna nere i Erzerum. Spännande!

Eftermiddagen bjöd på en till energiboost. Ett fint, lungt skejtpass på Lugnet med Lina i solskenet. Solen värmde och det var hårda, fina, kalla spår. Så underbart härligt att orden inte räcker till. Ett pass som ger mer energi än det tar. Ett vårpass! Våren är snart här, med blandade känslor givetvis..

Något som däremot tar mer energi är plugget. Redovisning på torsdag och jag sliter mitt hår.. Nej, inte riktigt, men jag är lätt stressad just nu. Sånt tar energi. Kämpa Helene, det är snart torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback