Vilodag

2012-08-05 @ 09:07:09

Frukost framför Nyhetsmorgon en söndag, utan stress och utan att vara smånervös inför morgonens träningspass-det är vilodag för mig! Gårdagen bjöd efter hemresa från Uppsala, som för övrigt var en mycket lyckad resa med många härliga återseenden, på lunch med Antons mamma, pappa&farmor i parken nedanför oss. Därefter tog jag en sväng på cykeln i solskenet vilket till min lycka gick bra. Inget problem med ryggen när jag sitter på hojen som tur är. Kvällen med lite godis och en grymt spännande friidrottskväll avslutade en härlig dag. Idag åker vi hem till Färnäs och åker lite båt på Siljan innan middag och mer friidrott. En perfekt vilodag med andra ord och imorgon laddar jag de sista batterierna för läger i Sälen och Torsby med världens bästa damlag, A-laget och team 2015, tillsammans.


Kommentarer

Postat av: Anna

Tjing! Följer som idrottsintresserad din blogg, mycket intressant och hoppas på fortsatta framgångar! Oxå sett att du läser i Falun - ett program som jag som 35-årig idrottsintresserad också sökt. En fråga: Är det några äldre som läser programmet och är det mkt engelska? Lycka till i fortsättningen med din fortsatta kariär!

2012-08-06 @ 13:51:36

Postat av: Helene

Hej Anna!
Kul att du läser min blogg och att du uppskattar den.
Ja, det är några äldre som läser på idrottstränarprogrammet, eller har åtminstone varit de senaste åren. Givetvis är det till stor del yngre som just tagit studenten, men du kommer inte att vara ensam och du behöver inte känns dig "för gammal". Jag tycker definitivt att du ska ge programmet en chans, det är intressant!

Det är endel engelsk litteratur som ingår i delkurserna men ofta finns bra komplement eller en liknande litteratur på svenska så det är inga problem. Det är inte svår engelska i de böcker som är heller.

2012-08-07 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback