Ingen 3mil

2012-04-01 @ 10:24:26

Istället för att kämpa, slita och plåga kroppen i dagens tremil har kroppen, framförallt magen, plågats inatt. Vad mina magknip och den oroliga magen beror på vet jag inte, men jag tror att jag fått i mig något som jag inte tål. All energi som jag lyckats stoppa i mig under gårdagen har runnit rakt igenom och att starta i dagens lopp vore både dumt och som upplagt för en väggning. Att åka en tremil kräver hundra procent laddning och välfyllda depåer. Det har inte jag idag och därför blev det heller ingen start.

Givetvis otroligt tråkigt att inte kunna genomföra säsongens sista tävlingshelg som planerat, men inget att haka upp sig på eller gräva ner sig i. Det har varit en härlig säsong och jag är mer än nöjd med mina framsteg under vintern!

Nu ser jag istället fram emot nya äventyr..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback