En fantastisk utmärkelse - jag är stolt.

2011-09-06 @ 22:55:08


Jag vill tacka Mora of Sweden, juryn och de fantastiska personer som hjälpt mig att bli tilldelad den fantastiska utmärkelsen Stipendium Morakniv® . Det är en ära att bli vald som stipendiat och jag har inte ord som räcker för att beskriva min tacksamhet. Givetvis är pengarna betydelsefulla och kommer att hjälpa mig enormt mycket på min väg mot toppen inom idrotten, men själva utmärkelsen och förtroendet väger lika tungt och är lika dyrbart för mig. Att andra tror på mig och vill stötta mig värmer något otroligt och gör att jag är beredd att ge ännu mer och kämpa ännu lite hårdare.

Om Du är intresserad av att läsa mer om Mora of Sweden som företag eller om Stipendium Morakniv® kan du klicka här och här.

Motiveringen till stipendiumet kan jag läsa om och om och om igen. Det är lycka!

”Helenes målmedvetna och knivskarpa fokusering har lett till resultat i toppklass i skidvärlden. Detta vittnar om en proffsighet på högsta nivå. Med en stor passion för sporten har nya utmanande mål satts upp. Parallellt med de tuffa idrottsliga målen lyckas Helene även bedriva studier på högsta nivå. Sammantaget gör detta Helene till en god förebild och ambassadör för Mora. Stipendiet avser att uppmuntra och stötta den fortsatta utvecklingen mot toppresultat inom längdskidåkningen och att nå de nya mål som Helene har satt upp.”


Kommentarer

Postat av: Annika

Grattis till utmärkelsen, du är värd den!

2011-09-07 @ 08:49:53

Postat av: Ingrid Vikman

Grattis till stipendiet Helene! Använd det smart och lycka till vidare :-)!

2011-09-07 @ 10:01:59

Postat av: Kajjan

=) grattis!

2011-09-12 @ 16:08:45
URL: http://www.kajsarichardson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback