Underbara.

2011-12-25 @ 18:37:11
Dålig uppdatering från mig under julen och efter mitt besök i Voukatti. Tappade gnistan för bloggandet ett tag och bestämde mig för att inte skriva. Jag vill skriva när jag vill och när jag känner för det, och det har jag inte gjort. Men nu är det dax.

Veckan efter Finland har varit brabrabra! Massa positiva saker som jag har fått mycket glädje och fina känslor ifrån. En härlig mysfrukost med klasskompisar i tisdags på Scandic och ett härligt skidpass i solskenet efter det.
Ett efterlängtat besök av Annika på onsdagen efter en hektisk dag som gick i ett. Träning, lunch och träning igen innan jag knappt hann duscha och byta om. Men eftermiddagen & kvällen blev fantastisk och det var så värt all stress.

Julen har jag tillbringat i Färnäs med familjen och det har verkligen känts som att "komma hem bara för jul" för första gången. Det känns inte som att jag bor här längre utan det känns som att jag är här på besök. Och jag gillar känslan. Jag har mitt eget nu. Min lägenhet i Falun. Det är där jag bor!

Ikväll blir det bio med mamma&pappa. Men först lite middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback