Oplanerat.

2011-12-28 @ 16:28:12


Jag skulle ju intr shoppa idag. Bara följa med Sofia på stan och vara smakråd. En nyårsklänning skulle hon ha. Och det köpte hon. Jag köpte en väst. Helt oplanerat, men kunde inte låta bli. Så mjuk & snygg! Perfekt över skinnjackan. Rea är bra när man hittar saker som man suktat efter, tittat på men tyckt varit för dyra. Västen var för dyr från början, men idag blev det ett bra pris på den!

Idag har jag hunnit med maxstyrka och skidåkning på Lugnet. Tro det eller ej, men det är fullt åkbart på Lugnet. 800meter skidspår finns det och det är helt okej förhållanden. Blev väldigt löst och sockrigt under passet när det blev mycket folk, men huvudsaken att det går att åka skidor på något sätt. Jag är glad att jag kan åka skidor. Och glad att jag kan vara hemma och göra det. Slippa bo borta, slippa bo i en väska och bara kunna njuta av att vara hemma ett tag. Det behövs! Januari kommer att bli en intensiv månad med många resdagar och mycket tävlingar. Att kunna vara hemma och landa lite i jul och nyår är därför mer än välbehövligt för mig.

Ikväll väntar kafferep hos en god vän och jag har hört att det blir riktigt gott kaffe. Pixie tror jag visst hon heter. Hon som bjuder. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback