Alla har vi våra daliga dagar.

2011-09-28 @ 22:21:26

Jag gör som en klok och fin vän sa till mig. "Ta den här onsdagen och packa ner den i stor svart säck och släng bort den" Jag gör det! Alla har vi våra dåliga dagar och idag har det varit just en sådan dag.

Vaknade med lätt huvudvärk alldeles för tidigt. Brist på tid gjorde att jag inte fick somna om när klockan ringde. Hade hoppats på en tid hos min duktiga frisör, brunett ville jag ju bli, men det fanns ingen.

Stress hem efter enkätundersökningen till den examinerande uppgiften för att hinna skriva så mycket som möjligt innan avresa mot Falun - tabellerna i Excel fungerade inte!

En alltför sen lunch på ett av dagens få plus - Vildgåsen, gjorde åtminstone att blodsockernivån höjdes över minimumgränsen för en trevlig och artig Helene.

Givetvis startade inte datorn utan sladd. Bra att ha en bärbar dator som inte startar när bara batteriet ska driva den. Det är ju så meningsfullt med en bärbar dator då menar jag..

Kvällen blev just inge bättre, men nu har jag som sagt försökt kasta alla dumma onsdagsproblem i säcken och imorgon är det en ny dag.

Det kommer bli världens BÄSTA torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback