Tjejerna siktar alltid mot toppen.

2011-10-05 @ 13:16:01
Först maxstyrka i ottan med Emma och sedan ett lugnt och fint cykelpass.
Som alltid kan vi brudar inte hålla oss i skinnet, så uppför bar det och det är ju så vackert där uppe och man får se vidderna och landskapet nedanför!!  Upp på nästan 1900m.öh idag igen med varierad asfalts-, grus- och stigcykling. Men kul var det, och snabbt gick det utför!

Nu väntar endast ett pass innan vilodag. Det blir skönt, även om kroppen känns förvånansvärt pigg och fräsch efter fyra dagars träning med dubbla pass på hög höjd. Men vi börjar bli fnissiga och det brukar vara ett visst tecken på trötthet..?

Vilodagen kommer att bli lugn och skön med en lång och mysig frukost, lite stros på stan här i Toblach och förhoppningsvis fortsatt solsken. Jag ska köpa med mig lite ostar hem. Det är fantastiskt vilken god ost de har här, jag njuter!

Tyvärr är det väldigt segt att ladda upp bilder från dagens pass, men jag lovar att bjuda på smakprov senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback