Italy!!

2011-10-02 @ 21:03:48

Jag älskar Toblach!! Det är så vackert och det ger mig så enormt mycket energi!! Två underbara pass, ett lugnare med styrka och löpning och ett dunderpass med klassiska intervaller upp på över 2000 meters höjd. Det är sol, det är varmt och en skön känsla av sommar har letat sig tillbaka. Jag älskar det.

Imorgon åker vi rullskidor upp från Cortina till Drei Zinnen. Mäktigt och ja, ni hör ju, jag är helt exalterad av det här stället och har inte ens varit här i ett dygn. Det finns massor kvar att se och jag tror ni kära bloggläsare får stå ut med en överväldigad Helene i veckan. Jag vill ut igen!! Jag vill uppleva mer, se mer, få ännu mer positiv energi.

Allt för idag.

Min fina Emma skulle ha fått vara på bild på bloggen idag, men pågrund av ett segt internet gick inte det. Emma passar i det här inlägget om energigivare och glädje, hon ger nig massor av båda dessa. Fina vän<3


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej vännen!

Det låter som att Du har det jättebra.Väntar med spänning på lite vackra kort.

För oss i Mora väntar en vanlig arbetsdag.

Kram

2011-10-03 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback