Bloggpaus och fina vänner!

2011-10-19 @ 22:20:53
Efter Toblach kanske ni har noterat att luften gick ur mig lite i bloggandet. Där nere i alperna var det så självklart att jag ville dela med mig av min vardag till Er, få er att känna och uppleva det jag gjorde och få er att förstå hur bra jag mådde. Jag mår fortfarande väldigt bra, men sedan jag kom hem har bloggen fått hamna lite i andra hand för annat roligt och viktigt i mitt liv.

Helgen spenderade jag med mina fina vänner i Tierp & Uppsala. En fantastisk helg där sann vänskap gjorde sig påmind och som innehöll allt från plågsamma intervaller runt slottet till löpning i mjukisbyxor(!?) och god mat. En toppenhelg helt klart och ett kärt återseende med många av de allra mest betydelsefulla i mitt liv.

Igår var jag i tunneln i Torsby och snurrade några varv innan jag åkte på snabbvisit i Färnäs och klappade hunden och fick god middag av mamma&pappa. De vet hur de ska fjäska för mig när jag kommer hem och hade lagat fläskkotletter med kantarellsås, min favorit!

Idag har jag haft en sån där härlig good-feeling dag där jag fått umgås med ännu mer fina vänner! Först en stund med Thomas och sedan med min nyfunna vän Jennie. Det finns inga ord riktigt - Ni bara är så himla bra! Jennie hade lagat jättegod mat och sedan pratade vi om allt och lite till innan jag knatade hemåt igen. Tack fina du!

Imorgon har jag seminarium där jag har noll koll på vad det ska innehålla. Men, jag går emot mina egentliga principer, tar det hela med en nypa salt och hoppas det löser sig. Jag längtar mest till vilodagen och latte-hänget på stan med tjejerna på eftermiddagen.  

Jag är lycklig och har världens finaste omkring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback