Efterlängtad kväll..

2011-05-15 @ 20:24:04
...efter ett härligt läger med Dala Sports Academy! Riktigt fina träningsdagar med gott sällskap har jag haft under helgen och en hel del mil och timmar på rullskidorna och i löparskorna har avverkats.
Det är en härlig känsla, lite små-mör men ändå inte helt knäckt, som jag har i kroppen nu. Så där skönt söndags-trött där jag känner mig så värd att lägga mig i soffan och njuta av vilan.
När man har bra träningssällskap med ett härligt go omkring sig är jag övertygad om att träningen ger så gott resultat. Tillsammans blir vi starka! Extra roligt att vi är så många tjejer nu på DSA och att det till hösten kommer ännu fler tränings- och tävlingsvilliga brudar. Satan i gatan vad vi kommer peppa varandra mot stordåd!

Nu ska jag hänga upp tvätten, sen ska jag allt lägga mig i den efterlängtade soffan. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback