På plats..

2011-03-20 @ 20:42:44
Jag är på plats på Hotell Tänndalen och jag och min kära "tävlings-rese-favvo-sambo" har intagit rum 175.
ALLTID bor jag och Josefine tillsammans på sånna här äventyr. Det känns lixom bra och tryggt. Vi funkar rätt lika hon och jag. Vi har samma rutiner och vill ha det på samma sätt. Ordning och reda är vår melodi och det är bra att bo med Josefine tycker jag.


Här är vi, min tävlingssambo och jag!

Läget är under kontroll. Boendet, maten och omgivningarna verkar bra. Tyvärr utbyttes det strålande solskenet som var här när vi kom mot moln och en grå himmel. Snön har under kvällen också börjat falla så smått från himlen. Tyvärr ryktas det om snöfall under hela VM-veckan. Men vad kan jag göra åt det? Gilla läget och tycka att det är bra!

Imorgon är det model event och skidtest. Vi ska ut och prova spåren och se hur det ser ut i grova drag. Nya kartstället från Nordenmark ska invigas. Det blev riktigt bra faktiskt!



Måste även gratulera världens bästa LK till sina första världscuppoäng idag. Som hon åkte på jaktstarten i Falun idag. Så fantastiskt roligt. Påsk-kul som hon själv skulle sagt.
Kolla in Linas blogg här: http://www.skidorarmode.blogg.se



Kommentarer

Postat av: Annika

2011-03-21 @ 12:48:48

Postat av: Annika

Hoppas att det går bra för dig på VM. Jag håller tummen :-).



2011-03-21 @ 12:51:48

Postat av: Nordhan

Lycka till nu gummn hoppas härjedalen visar sig från sin bästa sida:-)

2011-03-21 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback