Inte som jag tänkt mig..

2011-07-31 @ 22:23:06
Jag skulle just i detta nu ha varit inneboende hos Emma i Östersund. Antagligen ha krupit ner i sängen med förväntningar och smånervösa ben inför morgondagens, och veckans första fartpass/race - 3000meter bana.
Det blir race imorgon. Men inte i Östersund utan på Prästholmen i Mora. Jag kan inte vara med i Östersund - än.

Förhoppningsvis kan jag åka upp senare, kanske redan imorgon. Jag hoppas att jag får en spikad tid och att det blir i slutet av veckan så att jag kan åka upp och göra tjejerna sällskap, sporras av deras framfart, kämpa, slita, utmana mig själv. Samtidigt hoppas jag att magnetröntgen av min onda handled blir snart - redan imorgon eller på tisdag. Jag vill veta vad som är fel, vad det är som gör ont.

Första etappen på femdagars slutade med röntgen i Bollnäs. Jag ramlade, redan påväg till tvåan och satte i handen olyckligt. Om det är en fraktur eller en skadad sena är ännu ovisst. Ont gör det iallafall.

I dessa lägen måste man helt enkelt bara gilla läget. Det är klart att det är tråkigt, men att gräva ner sig i missade lägerdagar med laget reparerar inte min onda handled. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen och köra egna fartdagar tills jag har ett besked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback