Vi är DSA:s brudar och vi kör hårt.

2011-08-24 @ 13:34:15
Intervaller på förmiddagen. Enbart benskejt för min del, lite blandat för de andra brudarna. Alla kämpade och flåsade och vi brudar på DSA lär bli grymma!

Kul med lite nytt sällskap i form av Lisa, Bente, Emelie och Anna. Vi "gamlingar" kan behöva lite nytt för att inte trötta ut och lessna på varandra. Haha, nejdå. Jag gillar Er!



En enarmad bandit?


Jag och mitt träningssällskap de senaste 4 veckorna. Imorgon kanske vi lämnar varandra för alltid.

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Tack för Bra dag helene.

2011-08-24 @ 21:11:33
URL: http://www.kajsarichardson.se

Postat av: Coach J

Det tvivlar jag inte på...

2011-08-25 @ 20:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback