Träningsåret går mot sitt slut & tack till..

2011-04-12 @ 23:03:49
Det är snart ett år sedan jag började träna inför säsongen 2010-2011. Då helt ovetandes om vilka stora kliv och vilken stor utveckling jag gick tillmötes. Då hade jag drömmar, tankar, visioner om vad säsongen skulle kunna erbjuda. Säsongen gick så mycket bättre än jag vågat tro och jag har lärt mig så mycket om mig själv och fått så mycket tillbaka för den tid jag lagt ner.

Det finns några jag skulle vilja tacka för stöd, hjälp och support under säsongen som varit.

Familj&vänner
- finns alltid där för mig, i ur&skur!

Mina tränare/bollplank storebror Peter & Coach Johan
- hjälper mig tillrätta & tar hänsyn till mina tankar&funderingar angående träning. En perfekt kombination av tränare tillsammans med mitt eget huvud. Ni är guld!


Coach Johan till höger efter VM-silver 2011

Min mentala rådgivare Åsa Mattsson - utan dig hade jag aldrig varit där jag är idag!

Mina produktleverantörer Peltonen, Alpina, Excel, Future Trading och Nordenmark

Mina privata sponsorer Risenta & Mora Parken

Mat som får mig&min mage att må bra.

Cateringcompaniet & Vildgåsen Restaurang
 - Serverar Faluns bästa lunch



Kommentarer

Postat av: Maria

Grattis en fantastisk säsong Helene och lycka till på terräng-sm om du springer det i helgen

. Impad att du redan kommit igång så bra med lösningen. Ser fram emot ett löppass med dig i vår!

2011-04-14 @ 09:56:23
URL: http://www.mariarydqvist.se

Postat av: Helene

Tack snälla Maria! Och detsamma till dig. Självklart ska vi springa tillsammans i vår, det ser jag fram emot!

2011-04-18 @ 08:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback