Det allra första..

2010-10-29 @ 20:35:50
..inlägget på Helenes egen blogg.
Jag har alltid sagt "jag kommer aldrig att skaffa en hemsida eller blogg, vad ska jag skriva där? Det finns väl ingen som vill läsa vad jag gör om dagarna och vad jag sysslar&pysslar med."
Kanske gör det inte det heller, vad vet jag, men jag har ändå bestämt om. Jag ska börja blogga och skriva om mina dagar och min vardag som skidåkare&människa.

Som ni ser är bloggen verkligen under uppbyggnad och inte alls klar. Jag är helt enkelt inte så bra på det här än, och ingen van bloggerska. Det ska in diverse saker som sponsorer och dylikt här vid sidan om mina inlägg, men det får komma eftersom.

Det börjar ju närma sig säsongspremiär! Trikåerna ska på och det ska rejsas. Grymt, galet, fantastiskt, sjukt och underbart roligt ska det bli. Som jag har längtat. Premiären i Bruksvallarna har kännts så avlägset och så långt bort, men nu är det ju faktiskt bara 2(!) veckor kvar. 2 korta veckor! Kul är ordet.

Så inför denna spännande säsong har jag inlett ett antal samarbeten med diverse personer och företag. En mer utförlig presentation av dessa kommer inom kort, när jag lyckats sätta mig in mer i teknikens och bloggens värld.

Kan ändå passa på att tacka ALLA för att Ni vill hjälpa mig, för att ni tror på mig och för att ni vill samarbeta med mig på min väg mot toppen. TACK!


Mat som får mig&min mage att må bra.

Livsmedel som får mig och min mage att må som en prinsessa!



Restaurang Vildgåsen på högskolan som serverar Faluns godaste lunch



Förstklassigt boende och mat i Vasaloppsidyllen Mora




Skidsponsor med skidor av högsta kvalitet



Enligt mig de bästa stavarna på marknaden



Ny och spännande glasögon-sponsor inför säsongen.




Sköna pjäxor



Utan Herr Nordenmarks fina kartställ skulle det vara svårt att ha med sig kartan i skogen

Allt för idag.

Mitt FÖRSTA inlägg. KUL!





Kommentarer

Postat av: Tove

härligt helene med blogg :D nu kan jag ha lite bättre koll på dig om dagarna;) hoppas vi kan få till en date snart, vore ju kanonkul!! kram på dig

2010-11-01 @ 22:48:16
URL: http://toveollas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback