Världscup på gång!!!

2010-11-16 @ 13:10:58
Vem hade kunnat tro det här!? Det är galet, det är så kul! Drömma går ju alltid. Jag kan erkänna att jag under de mest svettiga, tuffa och jobbiga träningspassen i sommar drömt och fantiserat om att få ställa mig på den där startlinjen i Gällivare den 21 november. Att få skida iväg på en världscup och tävla mot de allra allra bästa. Drömt har jag gjort, men inte sjutton kunde jag väl tro att det skulle bli verklighet, inte redan i år!
Wow! Jag har fått chansen, och jag lovar Er, jag kommer att ta den!

Världscupen i Gällivare, här kommer jag!!!




Bilderna tagna av min skidåkar-kompis Mikaela Sundbaum.
Kolla in hennes hemsida här: www.mikaelas.se

Allt för nu

Kommentarer

Postat av: Hammer

Det rosa i tävlingsdräkten tror jag är en bidragande orsak till att du åker fort:P

2010-11-16 @ 20:18:58
URL: http://indiepop.blogg.se/

Postat av: Maria Rydqvist

Nu upptäckte jag ju att du hade blogg också! Har du inte sagt... men kul. Och jättekul med Världscupen!

Ses i Gällivare!

2010-11-17 @ 07:51:14
URL: http://www.mariarydqvist.se

Postat av: Maria Rydqvist

Kom kommentaren med egentligen?

2010-11-17 @ 07:52:08

Postat av: Helene

Haha, tävlingsdräkten är rosa. Glasögon rosa. Träningsjacka rosa. Alltså ska hemsidan vara rosa.. ;)

2010-11-17 @ 09:05:53

Postat av: Johanna

Åh så kul!! Stort stort GRATTIS! Jag håller alla tummar jag kan. Kram kram

2010-11-17 @ 20:13:55
URL: http://www.risenta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback